Making Memories Of Us

Min fredag började bra med lite bad, bastu och sol. Väldigt mysigt och behövligt att bättra på brännan lite grann. Efter det så blev det fixa sig och gå ut och äta på restaurang, självklart bjöds det på planka. Mums! Sen blev det jag och alla 40 + på konserthuset för att lyssna på 80 tals klassiker. Har nog seriöst aldrig sett en vildare publik.. För att inte nämna kvinnan som stod och headbanga och gubben som stod och klappade händerna i otakt och skakade på rumpan! I alla fall så efter att jag lämnade dem så mötte jag upp något yngre grabbar för en utgång. Och för att ha varit nykter hela kvällen så vart det helt okej!


Kristiansborgsbadet VS Kroatien..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0