645 285 664..

Precis så många har kollat in Justin Bieber på youtube med låten Baby. Ah juste blev nyss en siffra till! Det går bra för killen alltså!

Men ah annars har min dag varit helt okej för att vara en måndag. Fick lite nya saker igår från mamma, sen fick jag hem en sak som jag beställt från internet plus att imorse fick jag en till sak från teneriffa! Det piggar ju upp en lite grann!

Efter skolan så blev det stallet. Eftersom bella hade varit lite dum igår under löshoppningen när hon bestämde sig för att det var nog och hoppade över staketet ut från paddocken, istället för att hoppa hindrena.. Så sprang hon in i en hagen och rusade runt där och vägrade komma. När jag väl fick tag på henne hade hon ingen glad matte kan jag tala om! Så idag hade vi ett försoningspass och det gick väldigt bra!


Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0