Miss Sunshine

Efter skolan igår så spenderade jag såklart mina timmar i stallet. Och det stod kantring på schemat. Fick tips av Hanna om en lång grusväg så tog en tur ut och jobbade henne i galoppen. På vägen tillbaka släppte jag henne så hon fick sträcka ut sig. Kan säga att det var uppskattat av Bella! 
Idag fredag var jag ledig från skolan så jag och Hanna passade på att åka ut till stallet tidigt, så klockan 9 var vi i stallet. Red iväg till samma ställe idag för att galoppera lite. Att hon nu hade sällskap av en minst lika pigg häst gjorde ju inte saken direkt bättre.. På vägen tillbaka så släppte jag henne i alla fall ännu en gång och nu sträckte hon inte bara ut sig utan när det väl gick fort, la hon i en extra växel och då kände jag en fantastiskt känsla när man kryper ihop på ryggen. Det gick fort!


Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0