Maraca

Har för första gången i mitt liv använt min nya internet dosa och fört över pengar. Känner faktiskt att även jag börjar tjäna lite vuxen poäng. Kanske är dags nu när man fyllt 18 år...
Förutom det så har den här dagen varit helt toppen, började med att vi fick beställa hem våra studentmössor idag! Kan ju bara säga att jag längtar ännu mera nu!

Efter det var det dags att damma av kameran och åka iväg och fota lite till en skol uppgift. Där man skulle tolka på sitt eget sätt "speglingar". 
Kvällen avslutades som vanligt i stallet och idag stod det hoppträning på schemat. Men idag tyckte jag att vi skulle ta det ett snäpp längre så Bella fick hoppa lite högre idag efter skadan. Hon var väldigt fin!


Ungefär såhär tolkade jag min uppgift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0