Moves Like Jagger

Okej ska citera den enormt äckliga uttjatade meningen.. Men idag mår jag verkligen som jag förtjänar...! Så och nu ska jag aldrig mer säga den meningen eftersom jag hatar när folk måste kommentera att dem supit. Men okej kvällen igår var väldigt kul men inte riktigt som alla andra gånger. Men sånt gillar vi!

Morgonen spenderades hos Janina, då vi gjorde ett tappert försök att bli pigga efter gårdagen. Men till slut masade vi oss iväg till nya shopping centrumet på Erikslund och kikade och lunchade på IKEA.

Kvällen avslutades med att rida igenom hästen för morgondagens hopptävling.
Så nu blir det att ta igen missad sömn så jag kan vara pigg till tävlingen kl 9 imorgon ! :-)


Tja, vilken galet snygg häst jag har! Puss på dig min stjärna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0