Set Fire To The Rain

Har haft en ganska fartfylld helg. Från att ha hamnat i någons soffa där det dansades och spräcktes glas. Sen stått på pettersberg med såna man helst inte hänger med och bilen inte startade pumpade mitt hjärta i 180! Sedan fick jag i alla fall god natt sömn med en viss person. Dagen därpå alltså lördag så blev det filmkväll med vänner och på vägen hem visade jag vad en tjej med PMS går för när hon inte är glad. sorry för det men det löste sig iaf.. 

Den här dagen har spenderats till att glo lite på film sen stallet. Idag fick min dressyr tränare sitta upp på Bella. Och jag kan verkligen aldrig sluta le när jag ser min häst. Det var verkligen ett lärorikt pass idag. Du är så fin bells!


Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0