Take you to RIO

Såg en alldeles underbart mysig film häromdagen. Japp ska väl komma till saken och betätta vad den heter. RIO. Japp två ursöta små fåglar som blir kära i varandra osv. Ja tecknade barn filmer kan faktiskt underhålla en galen 18 årig flicka sometimes!



Så för att förlänga detta underhållande inlägg som alla vill läsa så ska jag berätta en kortfattad historia om min dag i mitt underbara liv. 
Tog en sovmorgon till att börja med sen låg jag kvar i sängen och kollade klart på en film som jag kvällen tidigare hade somnat till, efter de drog jag i mig frukost. Sen tog jag mitt fräna åk och åkte till stallet och red mitt bruna håriga husdjur.. Efter det blev det dra in mot vässan och dra gasen i botten på gokart banan vid Hälla! 
För att vara ensam tjej mot stora starka killar så var jag glad efter en sjätte plats av nio! 
Kvällen fick avlutas med Idol och musik! 

Kyss och smek alla söta barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0