Dear Thursday

Började min morgon med att att vakna av att inte må så bra. Så stannade hemma från praktiken. 
Tittade ut och såg till min glädje att de var 4 plusgrader ute. Sen klädde jag på mig stallkläderna och åkte ut till hästen. Bara för att man är sjuk så är man ju inte ledig som hästägare.

Det blev en ridtur i regnet och Bella hade lite för mycket energi idag så när vi travade på fältet reser hon sig plötsligt upp. Jahapp där satt jag första gången på en stegrande Bella. Tur som haver var det inte alls högt och hon skötte sig fin fint resten av turen. 


På fältet framför Bellas vänstra öra var samma fält som hon stegrade på idag, för den som vill veta. 
Bilden är tagen med min Iphone 4 Ssss. Och kolla skärpan!! Man kan inte tro att den är tagen med en mobil! LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0