Feels So Good

Hade planerat in flera saker som jag skulle göra i helgen, t.ex. hinna med att plugga och skriva mitt personliga brev. Men nu sitter jag här på söndag och det enda jag hunnit göra är det roliga sakerna som att träffa mina vänner och hängt i stallet. Likadant varje helg, varför ska jag aldrig lära mig att jag måste prioritera rätt? Suck.. Säger till mig själv att fixa det till nästa helg, kan dock bli svårt.. I alla fall så har den här helgen varit riktigt chill. Har umgåtts den mesta av tiden med Hanna och Johanna. Har även besökt Bill och Bob för första gången med några vänner, där vi bjöds på både trolleri av någon snubbe och 40 åringar som tydligen inte förstår att man inte ska ragga på dem som är 20 år yngre än en själv.. AKWARD! 

Dock så har jag hållt mig nykter hela helgen och varit den som styrt ratten. Tycker numera att det är skönare att hålla sig nykter och slippa ångesten och bakis känslan dagen efter. Har ju liksom lika roligt ändå som nykter!

Har även haft chansen att kunna rida ute medans det är ljust ute vilket resulterat till att jag ridit ordentliga pass med Bella både lördag och idag. Så i lördags blev det ett dressyr pass på ängen och hon gick suuuper fint. Vi börjar äntligen närma oss vårat mål! Min fin fina prinsessa som gör mig så himla glad av bara tanken på henne! :) Idag så red jag ut i cirka en och en halv timme och klättrade och jobbade henne mest i skritt. Galopperade även med henne i samlad galopp längs ängen och den känslan går inte att beskriva, IIIHH! 


Mina grymma brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0