Onödigt vetande

1. Hur gammal är du om fem år?
23 år, fett gammalt det låter..

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Bella och Hanna

3. Hur lång är du?
166 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
En film på tvn igår. A lot like love.

5. Vem ringde du senast?
Hanna.

6. Vem ringde dig senast?
Pappa

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Du måste med ut??! från Jenny

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på med vem/när/vad det handlar om/hur viktigt det är.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda

10. När såg du senast din mamma?
i tisdags

11. Vilken ögonfärg har du?
Blåa tror jag

12. När vaknade du i dag?
08.30

13. Vilken är din favoritjulsång?
Mistletoe

14. Vilken är din favoritplats?
Stallet, sängen och Italien. 

15. Vilken plats föredrar du minst?
Utomhus när det är kallt.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Utomlands.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Elaka tjuvar.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
bra fråga, säkert nånting på hannas fest i helgen som var.

19. Hur stor är din säng?
Alldeles för liten

20. Har du stationär eller bärbar dator?
En av varje.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Alltid med en t-shirt.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
tre

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett.

24. Vilka städer har du bott i?
Hallstammar(?) och Västerås

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor/strumpor

26. Är du social?
Ja det är jag väl, i alla fall med dem som är sociala tillbaka.


27. Vilken är din favoritglass?
Typ daimglass eller magnum.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Cheesecake eller äppelpaj med vaniljsås!

29. Tycker du om kinamat?
BIG NO

30. Tycker du om kaffe?
Eh nej, brun sörja..

31. Vad dricker du till frukost?
juice eller te.

32. Sover du på någon särskild sida?
Nej

33. Kan du spela poker?
Japp

34. Tycker du om att mysa/kela?
Jag älskar att kramas.

35. Är du en beroendemänniska?
Kan jag väl inte påstå.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, min farmor och två kompisar. 

37. Vill du ha barn?
Nej, i alla fall inte nu.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite tyska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet! ♥ 

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Hehe ingen svår fråga men hästen såklart, och typ kläder.

42. Äger du dyrbara smycken?
Ja, några.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? 
Kollar aldrig på tv så. Men det skulle väl vara Solsidan.

44. Kan du rulla med tungan?
Nej eller va?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Oj vad svårt, men flera av mina vänner är roliga! 

46. Sover du med gosedjur?
Ibland med min apa!

47. Vad har du för ringsignal?
Standardringsignalen för iPhone.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Mamma har säkert, annars är väl inte plaggen äldre än några år.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Kudden som jag lutar mig mot.

50. Flirtar du mycket?
Haha nej, isf bara för skoj.

51. Kan du byta olja på bilen?
japp

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej och det är tur det!

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Tror det var "lär känna din häst".

54. Läser du någon dagstidning?
Vlt.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej men köper skvaller tidningar med jämna mellanrum.

56. Dansar du i bilen?
Haha ja till min party musik så kan man ju inte sitta still!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mix Megapol och the voice.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Typ när jag skrev min packningslista till sälen.

59. När var du i kyrkan senast?
Kommer inte ihåg.

60. Är du lycklig?
Ja :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0