Min lediga torsdag

Idag har det varit en effektiv dag. Började med att vakna ovanligt tidigt för att vara en ledig dag, cirka 8!? Så jag slog på tvn och tittade på The Voice. Älskar det programmet, speciellt söta Daniel Paris! I alla fall så ska jag väl inte gå in på såna detaljer. Det jag ville komma fram till är att jag sökt jobb hela dagen. Ringt och skicka Cv och ringt ännu mera och fått tips hit och dit och gulliga människor som skulle skicka vidare mitt cv. Känns bra och nu får man väl bara hoppas på det bästa.
Sen vidare ut mot stallet som vilken dag som helst. Idag blev det en tur i paddocken. Idag var det uppenbarligen inte Bellas dag då hon inte ville släppa riktigt i galoppen och efter en timmas kämpande så gav jag till slut upp eftersom mina spaghetti armar sa ifrån. Bestämde mig för att göra en nytt försök imorgon bitti. Sen har jag även kommit fram till att jag MÅSTE börja träna mera eftersom jag blev slagen i armbrytningen av EN 13 ÅRING idag. Ja fett stolt.. eller inte!

Gud såhär mycket har jag väl inte blogga på länge. Nu får ni inte veta mera :)))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0